Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Ljeto ljubavi 2017

Svako ljeto na svjetskoj glazbenoj sceni svjedoci smo raznih glazbenih hitova koji mogu uz ljeto, koje je samo po sebi dinamično, aktivno i prepušteno odmoru i ludoj zabavi, odlično nadopuniti pozive za turizam.

2

Pogotovo kada pričamo o mlađoj ciljnoj skupini, kojima je ljeto rezervirano za razne morske festivale. Tako je i Hrvatska zadnjih par godina snažno pozicionirana na nišu festivala te vrlo uspješno pariramo puno većim i poznatijim destinacijama. Svjedoci smo raznih odličnih festivala i događanja od Dubrovnika do Dalmacije pa do Istre. Sasvim je jasno kako glazba i turizam idu zajedno, no s druge strane, do sada hrvatska glazbena scena nije pokušala ozbiljnije uhvatiti i „taj vlak“, te putem novog glazbenog hita na internacionalnoj razini pozvati turiste na Jadran, te video spot kojem je cilj promocija Hrvatsku jače pozicionirati našu zemlju kao prepoznatljivu turističku destinaciju.

Naravno, lako je to reći i nimalo nije jednostavno probiti se na svjetsku glazbenu scenu ljetnim hitom, no svakako treba probati. Upravo tim motivom vodio se Nenad Hervatin, poznati TV urednik, novinar i voditelj, dobitnik Oscara na PR WORLD AWARDS te vlasnik tvrtke NH Media Enterprises koji je pokrenuo projekt „Ljeto ljubavi 2017“ kojem je upravo cilj kroz pjesmu „Despacito Luis Fonsi feat. Daddy Yankee cover Croatian Cover by NEMO CROATIA“ i video spot na hrvatskom, ali dijelom i na španjolskom jeziku, kroz pjesmu, ples i ljubav prezentirati Hrvatsku kao turističku destinaciju te pozvati sve turiste iz Europe, a pogotovo španjolske turiste,  na naš Jadran, da posjete našu prekrasnu obalu.

Jutros je projekt #ljetoljubavi2017 dospio je i u najgledaniji dnevnik Španjolske televizije. I Hrvatska je spomenuta, a pjesma Ljeto ljubavi 2017 uvrštena među top 10 obrada pjesme DESPACITO  u svijetu!

http://www.telecinco.es/informativos/sociedad/despacito_2_2381430074.html

Umjetničkog imena Nemo Croatia, Nenad Hervatin, koji stoji iza cijelog projekta koji je snimljen isključivo s ciljem promocija Istre i Hrvatske, te nije komercijalan, kaže kako on nije profesionalni glazbenik, ali ima veliku želju ovim malim doprinosom pokazati cijelom svijetu da još ima pozitivni, hrabrih i veselih talentiranih ljudi u Hrvatskoj koji znaju cijeniti svoju djedovinu i njezine ljepote.

IzrezakNaučite tekst, snimiti se kako pjevate pred prepoznatljivim spomenicima svojega grada, turističkih atrakcija i šaljite nam razglednice koje ćemo objavljivati diljem svijeta na svim jezicima! Video razglednicu Hrvatske dijelite, lajkate i komentirate na društvenim mrežama Facebook i Instagram, te tako širite ljubav i lijepu sliku Hrvatske u cijelom svijetu. Hvala na podršci i ljubavi.“ ističe Nemo Croatia.

Prema podacima EUROSTAT-a iz 2016., tijekom 2015. Španjolci su ostvarili 12,5 milijuna putovanja s motivom koji nije poslovne prirode, od čega 63 % otpada na odmorišna putovanja. Dvije trećine putovanja su duža putovanja (tijekom kojih su često mobilni, i kombiniraju više destinacija). Za putovanja Španjolci najviše koriste zračni prijevoz (64 %). Španjolcima je najzanimljivija dubrovačka regija, iako su skloni turingu i kombiniranju većeg broja destinacija.

Odlična ideja, a glavni moto je proaktivnost i pokušati promovirati Hrvatsku u najboljem mogućem svijetu – kroz video i glazbu.

„Stalo ističem kako trebamo poštivati ono što jesmo, našu povijest, prirodu, identitet, tradiciju… kako bi nas poštivali i drugi.“ – dodaje Nemo Croatia.

Zanimljiva i odlična ideja, podijelite video pred svojim turistički prepoznatljivim mjestima i budite i Vi na taj način ambasadori hrvatskog turizma.

Pogledajte cijeli video projekta LJETO LJUBAVI 2017 s nama:

Hvala svima na podršci ovoj maloj ideji velikog srca koji su se do sad već uključili u projekt, posebno hvala velikim imenima hrvatske estrade koji su na početku snimili svoju razglednicu i na taj način dali svoj dopsinos: Toniju Cetinskom, Pauli Jusić, Tatjani Matejaš Tajči, Pameli Ramljak, Jadranki Čelik Škugor i aktualnoj Miss Hrvatske Angelici Zacchigni.

Zahvalio bih se i cijelom timu koji je s budžetom od 0 kuna ovo učinio za promociju svoje zemlje: glazbenom producentu Svenu Gleđi, N:O: Productions kući koja je snimila i montirala video uradak, plesnom studiju Excelente, Gitaristu Zambi, back vokalu Danijeli Večerinović, obitelji Bošnjak koja mi je ustupila prekrasne kadrove Pule iz zraka.

Nek ljeto započne ljubavlju, dobrim vibracijama i plesom – poručuje Nemo Croatia!

 

 

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *