Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

U društvu poznatih i njihovih ljubimaca, The Body Shop poslao jasnu poruku – Zauvijek protiv testiranja na životinjama!

???????????????????????????????Glumice Anita Matić Delić i Ankica Dobrić, stilisti i društveni kroničar Neven Ciganović, poduzetnica Borna Kotromanić i brojni drugi ljubitelji četveronožnih prijatelja dali su svoj glas za inicijantivu Zauvijek protiv testiranja na životinjama u beauty industriji!

Prije devet godina, Europska unija, jedan od najvećih kozmetičkih tržišta svijeta učinila je hrabar i smion korak zabrane prodaje novih kozmetičkih proizvoda ili sastojaka u Europi  koji su testirani na životinjama! S tom zabranom obećala je da životinje više neće patiti i umirati na račun proizvoda za ljepotu. Devet godina kasnije, European Chemical Agency (ECHA) zahtijeva nova testiranja na životinjama za postojeće sastojke koji se godinama sigurno koriste u kozmetičkoj industriji. Taj zahtjev je nepotreban i nerazuman te ne donosi korist ljudskom zdravlju niti sigurnosti ljudi i planeta.

Jedan od vodećih beauty brendova, The Body Shop poziva građane EU da poduzmu hitne korake u spašavanju postojeće europske zabrane testiranja na životinjama, potpisivanjem European Citizens Initiative www.savecrueltyfree.eu – mehanizam je to koji će omogućiti da javnost informira europske vlasti do čega im je stalo. Ako milijun Europljana potpiše inicijativu, postoji šansa da zaustavimo nepotrebno testiranje na milijunima životinja. Kad je riječ o Hrvatskoj, The Body Shop je u centru Zagreba, u Bogovićevoj 5, okupio brojne poznate i novinare koji su u društvu svojih četveronožnih prijatelja došli podržati ovu hvalevrijednu akciju. Tako je glumica Ankica Dobrić stigla s Marom,  stilist i društveni kroničar Neven Ciganović u društvu pudla Bude, poduzetnica Borna Rajić došla je u društvu Hobbya i Stelle, glumica Anita Matić Delić predstavila je svog Blekija. U ovom veselom društvu u kojem se žamor i smijeh isprepletao s mahanjem repićem i lajanjem, super su se uklopili i mješanci Leny, Eli i Pixie koji su taj dan došli u društvu svojih vlasnica, novinarki!

- Svakako podržavam ovu hvalevrijednu akciju i pozivam sve da potpišu peticiju! – rekla je glumica Anita Matić Delić koja je prije nekoliko godina udomila mješanca Blekija koji je i njoj i njezinoj obitelji u potpunosti promijenio život. Svoje oduševljenje ovom akcijom nije krila ni Anitina kolegica Ankica koja je nježno pričala o svojem Mari. – Otkad je Maro ušao u moj život, sve se promijenilo na bolje! Pravi je šarmer, svima se javlja, a meni je pomogao da lakše prebrodim i teške trenutke u svom životu! – rekla je Ankica.

The Body Shop bio je prva kozmetička tvrtka s kampanjom za zabranu testiranja na životinjama u kozmetičkoj industriji 1989. skupa s Cruelty Free International. U 2013. njihov trud doveo je do zabrane na nivou Europske Unije – opće zabrane testiranja na životinjama u kozmetičkoj industriji. 2017. zajednički smo lansirali Forever Against Animal Testing kampanju ne bi li zabranu digli na globalni nivo, svugdje i zauvijek. Do 2018. nevjerojatnih  8.3 milijuna ljudi potpisalo je peticiju i od tad brand nastavlja širiti horizonte cruelty-free prostora ljepote.

Sat odbrojava i blizu smo gubitku zabrane za koju smo se dugo i teško borili. Pod hitno trebamo više ljudi u kampanji kako bi osigurali da se naše važne poruke čuju u EU parlamentu. Nužno je da se EU drži spasonosnog obećanja koje su dali”- poručuju iz The Body Shop tvrtke i dodaju ovaj podatak- kampanja za spas cruelty-free kozmetike u Europi počela je 2021. kad su se The Body Shop i Dove pridružili PETA, Cruelty Free Europe, HSI, Eurogroup for Animals i ECEAE (predstavljajući ukupno 100 članskih organizacija iz 26 zemalja članica EU*). Za sad, ECI je prikupila preko 385.000 potpisa, s preko 500 drugih brendova i nevladinih udruga  priključile su se borbi. Kako bi se postigao cilj, potrebno je dodatnih 650.000 potpisa kako bi svi zajedno dosegli brojku od 1 milijuna do isteka roka 31. kolovoza. Peticiju možete potpisati i virtualno  ovdje www.savecrueltyfree.eu

The Body Shop
Osnovan 1976., The Body Shop postao je certificirani B Corp™ 2019. The Body Shop želi pozitivnu promjenu u svijetu nudeći visoko kvalitetne proizvode inspirirane prirodom, proizvedene etički i održivo. Pritom iniciramo kampanje za veću društvenu i ekološku jednakost u svijetu. Predvodeći filozofiju u kojoj posao može biti pokretač pozitivnih promjena i dalje ostaje pokretačka snaga ovog branda.  The Body Shop danas je višeslojni biznis s oko 2,500 prodajnih mjesta (u vlasništvu ili franšizama) u više od 80 zemalja, The Body Shop at Home direktnim potrošačkim kanalom u UK, SAD i Australiji i web trgovinama na 59 svjetskih tržišta.  The Body Shop je također prvi globalni beauty brand sa 100% svojih proizvoda čije je sastave certificirao The Vegan Society do kraja 2023. Ovo obećanje demonstrira odlučnost u postavljanju najvećih mogućih standarda u održivoj i etičkoj proizvodnji kozmetičkih proizvoda.

Foto: Nikola Zoko

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *