Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Vrijeme nevinosti – spoj mode i umjetnosti

Sinoć je u galeriji Velvet izložbom fotografija Mare Milin predstavljena nova proljeće/ljeto kolekcija The time of innocence s-s 013 modne dizajnerice Loredane Bahorić i njenog branda Charlie design.

Ovaj jedinstven spoj mode i umjetnosti posjetila su brojna imena društvenog života Mare Milin, Anja Šovagović Despot, Edvin Liverić, Ronald Braus, Saša šekoranja, Nada Rocco, Marinko Leš Ogi Antunac.

The time of innocence s-s 013

Visoko estetizirani, pročišćeni vizuali nove kampanje Charlie designa, uvode nas u jedan novi svijet u kojem ima mjesta za snove,gdje je sve fluidno i sve moguće.  Predivan spoj mekanih formi i neobičnih struktura, kontrast mekog i krutog, prozirnog i punog – stvara neponovljivu modnu priču.

Potpuno bijela kolekcija rađena je do svile, organdija,  pamuka i kože. Komadi se s lakoćom daju kombinirati.  Narušena je s crnim gumenim detaljima koji daju savršen balans cijeloj priči. Veliki svijetlo sivi printevi s fotografijama iz prijašnjih kampanja aplicirani su na haljine, tunike, sakoe te djeluju pomalo nestvarno, a retro – avangardni štih tipičan za Charlie estetiku u potpunosti je zastupljen na novi način.

Kompletna nova Charlie priča, snažno je oživljena dream-teamom:

Fotografija: Mare Milin
Make up: Ana Rajić
Hair Studio Mila -Ana Čala
Modeli Ema Krot -Talia
Helena Babić- Colors
Asistent fotografa: Zvonimir Ferina

Ovo je kampanja rađena bez fotoshopa, što je u današnje vrijeme prava rijetkost. O samoj tehnici snimanja,evo što kaže Mare:

“Sve fotografije su snimljene na moj omiljeni način, tehnikom snimanja u ogledalu, s malom dubinskom oštrinom, malo dužom ekspozicijom, meko i fluidno, dok čvrstinu fotografijama daje jedan lirski chiaro-scuro. Ogledalo je staro, neravne površine, mjestimično i puno mrlja, ipak izrađeno je do kristalnog stakla, brušeno pod kutom sa strana. Lom svjetla na tim dijelovima čini mala optička čuda. Kao da se na fotografiji pojavljuju duhovi. Moja ideja kampanje bila je odnos između dviju žena: sućut, razumijevanje, empatija, sestrinstvo, način na koji blizanci osjećaju jedan drugoga. Bez inhibicija, nešto iskonski. Nije mi bilo važno modno poziranje. Poze su jednostavne, normalne i bez forsiranja. Važna je emocija. Djevojke na fotografijama su savršeno razumjele moje upute. Na snimanju su izgledale poput jezerskih nimfi koje se izvijaju u vodi, pokreti su im bili meki i spori, uz nježan glazbeni background by Alexandre Desplat. Imala sam osjećaj da kroz staklenu pregradu promatram neku podvodnu scenu: povijuše i trave, sirene ili neka čudesna jezerska bića. Fotografije nisu retuširane, jedina intervencija na njima su rad na kontrastu, te na odnosima svjetla i sjena.”

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *