Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Kako se riješiti osjećaja gladi?

zdravo_debljanjeVečernji napadaji gladi mnogima unište planove i konkretno pokvare rezultat. Je li ti poznat taj osjećaj? Najveći problem je u tome što im se teško oduprijeti. Osim ako ne poštuješ korake koje danas predstavljam u objavi na portalu Fit tijelo. Sigurno vam je poznat osjećaj kad navečer gledate film ili seriju, gledate knjigu ili se družite s prijateljima i odjednom osjetite nevjerojatnu potrebu za hranom. I iako znate da nećete odabrati nešto zdravo, svejedno si ne možete pomoći.

Znaš li da Formuli za fit tijelo, koja sadrži sve elemente uspješnog mršavljenja, odnosno preoblikovanja tijela, vjeruje više od 12000 mojih štićenika? Želja je toliko jaka da joj se jednostavno ne možete oduprijeti. Ustajete iz nevjerojatno udobnog kauča s kojeg vas inače ne može pomaknuti ni potres, i večernji pohod na frižider počinje.

Ono što slijedi je katastrofa…

Klasika: čokolada, bomboni, kolači, keksi, bobi štapići… nema čega nema. Jedete i jedete, iako znate da upravo time uništavate svoju figuru i dobar osjećaj. A zašto?

Problem je u tome što su suvišne kalorije koje konzumirate u kasnim satima puno štetnije od onih

koje konzumirate ranije. Skladište se u obliku suvišne masti na predjelima kao što su trbuh, noge, stražnjica i bokovi. Tako je! Upravo su to najosjetljiviji dijelovi koji najčešće deprimiraju pojedince.

Ako se i vi u večernjim satima često ulovite kako griješite s frižiderom, obavezno čitajte dalje. Pred

vama su 4 koraka s kojima ćete bez problema izbjeći tu kobnu grešku.

KORAK 1:

TRBUH ILI GLAVA? TO JE PITANJE.

Prvi će korak sigurno biti najteži, zato od vas trebam 100% iskren odgovor. Jeste li navečer stvarno

gladni? Čini li vam se da vam nedostaje energije i da vam krulji u želucu ili je stvar možda u nečem drugom?

Je li moguće da ste navečer, kad se umirite i počnete razmišljati o različitim stvarima, jednostavno loše volje, razočarani, ljuti? Je li moguće da vam je dosadno?

U slučaju da naginjete razlogu broj 2, riječ je o tome da jedete svoje osjećaje, što znači da morate

ustanoviti što vas čini zlovoljnima. Je li to posao, veza, financije, studij, odnos s prijateljima?

Kad pronađete pravi odgovor, koji vjerojatno već i znate ako ste iskreni prema sebi, odmah počnite

raditi na tom području. Noći zalogajčići, odnosno emocionalna hrana, neće riješiti situaciju nego će ju

dodatno pogoršati.

Ako problem vidite u tome da ste stvarno gladni i bez energije, brzo idite na sljedeći korak.

KORAK 2:

ZA »DOBRO JUTRO« NAPADA LI TE NAVEČER GLAD?

Činjenica da se snažna glad javlja navečer nije nikakva slučajnost. Možda mi nećete vjerovati, ali za taj

se događaj većina odluči već ujutro.

Kad preskačete zdrav, kvalitetan doručak, tada vam u prijepodnevnim satima nedostaje energije i

postajete gladni. Nemate dovoljno vremena pa na brzinu prezalogajite nešto i žurite dalje jer vam je

raspored pretrpan. Odlažete ručak i tješite se da čete imati više vremena kod kuće. Kad dođete kući, na brzinu još odgovorite na neki mail, pomognete djeci sa zadaćom ali se morate pozabaviti neočekivanim gostima.

I što se dogodi? Kad se konačno uvalite na kauč kako biste malo došli k sebi, tad vas udari –

nevjerojatna, neizdrživa glad kojoj se ne možete oduprijeti i tada slijedi večernje prejedanje.

Zato vam savjetujem da već ujutro započnete dan kvalitetnim obrokom i uz malo organizacije se

pobrinete za to da tijekom dana tijelu priuštite konstantan izvor kvalitetne energije. Uz to, pazite kad

konzumirate zadnji obrok.

Više o tome u koraku 3.

KORAK 3:

AKO JE PRAVI, NIJE BEZ RAZLOGA ZADNJI!

Samo da ne bude zabune, večera je definitivno preporučljiva, tako da razne teorije o tome kako nije

dobro jesti nakon 18 sati padaju u vodu. Istina je da zadnji obrok moramo konzumirati sat i pol prije

spavanja i promišljeno odabrati što će se pojaviti na našem tanjuru.

Dozvolite da objasnim.

Ako za večeru pojedemo obrok koji sadrži puno ugljikohidrata (riža, tjestenina, kašice, voće, zobene

pahuljice, batat itd.), u naš je krvotok ispušta povećana količina inzulina. Kad on padne, postajemo

gladni i upravo zato dolazi onaj osjećaj da bismo prije spavanja još nešto pojeli.

Kako bismo to izbjegli, samo je potrebno odabrati pravu večeru i stvar je riješena.

Evo nekoliko ideja, da si lakše predstavite o čemu pričam:

  • Lagani sir za žar s rikulom i maslinama.
  • Zelena salata s piletinom, rajčicom i mozzarellom.
  • Omlet s povrćem.
  • File lososa i pire od tikvica.

Važno je kombinirati bjelančevine i zdrave masnoće i pojesti zadnji obrok najkasnije sat i pol prije spavanja.

KORAK 4:

AKO NIJE PRI RUCI, SVE JE LAKŠE!

Kako bismo dodatno olakšali situaciju, tu je četvrti korak, koji stvarno može slijediti svatko.

Činjenica je da ćemo puno lakše imati kontrolu nad situacijom ako nam razne nezdrave grickalice nisu

pri ruci. Treba biti odlučan i pobrinuti se da čips, čokolade, bomboni i slično nemaju prostora u vašoj kući ili

stanu. Umjesto toga, radije držite zdrave grickalice koje su ukusne i tijelu daju kvalitetne sastojke koje

trebamo za regeneraciju i napredak.

Nije važno koliko vam se nemogućim čini, obećavam vam da možete pobijediti večernje napadaje

gladi. Ako želite rezultate, primite se ovih koraka i znam da ćete biti uspješni. Ako postoji još neka

informacija koja vas zanima, pitajte me u komentaru ili na mail miha@fittijelo.com i pomoći ću vam s

veseljem.

Prije nego što završim, imam još jedno pitanje. Zanima me što vam se čini, koja je greška koja je kod vas prouzročila da se pojavi napadaj gladi? Organizacija, ili možda pogrešni obroci, ili previše grickalica u vašoj blizini= Feedback će mi puno pomoći, zato hvala unaprijed!

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *