Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Brend Batiste osvaja hrvatsko tržište

 Batiste1

Britanski brend Batiste održao je prvi „Try It Dry“ hair show i predstavio paletu proizvoda za suho pranje, od nedavno dostupnu i u Hrvatskoj. Na modelima različitog tipa i boje kose profesionalna je stilistica pokazala na koji način Batiste u svega par minuta revitalizira masnu i beživotnu kosu, i u trenu joj daje čistoću, punoću i volumen. Brend je na svjetskom tržištu prisutan u jedanaest različitih varijanti od kojih su četiri najprodavanije (Blush, Original, Dark & deep brown, XXL volume) dostupne i na hrvatskom tržištu.

I posebna gošća poznata pjevačica i psihologinja Maja Vučić uvjerila se u kvalitetu Batiste šampona za suho pranje. „Kako mi je život poprilično dinamičan, prepun privatnih i profesionalnih obveza, Batiste je pravo rješenje uz koje u svakom trenutku mogu izgledati lijepo i primjereno situaciji“, kazala je Maja.

Svi proizvodi iz palete dijele iste karakteristike – revitaliziraju masnu i beživotnu kosu, daju joj osjećaj čistoće i punoću. Proizvodi su izrazito lagani za korištenje, „štede vrijeme“ i preporučaju se  dinamičnim, modernim, spontanim djevojkama i ženama svih dobi.

Batiste2

„Drago nam je što su Batiste proizvodi za suho pranje u relativno kratkom vremenskom periodu prepoznati kao proizvodi koje je dobro imati u kolekciji proizvoda za njegu kose tzv. kozmetički „must have“. Batiste je vodeći britanski brend šampona za suho pranje, zauzima čak 84% tržišta u Velikoj Britaniji, a na globalnom tržištu prisutan je više od 30 godina”, kazao je Juan Prada, export manager tvrtke Church & Dwight.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *