Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

#HMBalmaination okupio se na velikoj modnoj svečanosti u New Yorku

BALMAIN x H&M LaunchSinoć je na Wall Streetu u New Yorku kolekcija Balmain x H&M imala svoju globalnu premijeru na modnoj pisti pred publikom punom slavnih osoba.

Kylie Jenner, Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley i Alexa Chung neka su od imena koja su imala prilike ekskluzivno vidjeti glamuroznu, moćnu i raskošnu kolekciju koju je dizajnirao Olivier Rousteing.

Kolekcija će biti dostupna u oko 250 trgovina širom svijeta i online od 5. studenog 2015, a u Hrvatskoj u H&M trgovini u centru Cvjetni, Trg Petra Preradovića 4-6, Zagreb.

Noć je bila odvažna i snažna kao Rousteingov dizajn te je spajala modu i glazbu u čast kolekcije u prostoru uređenom kao futuristički sustav podzemne željeznice.

Nakon ekskluzivne projekcije videozapisa glazbene podloge kampanje s Kendall Jenner plesne skupine zagrijale su atmosferu i pripremile okupljene za reviju s modelima kao što su Gigi and Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss i Joan Smalls.

Nakon modne revije Backstreet Boys band iznenadio je okupljene ekskluzivnim nastupom uživo, šireći vibru 90-ih. Publika puna slavnih osoba i modnih novinara uživala je u energiji i slavila trenutak kolekcije #HMBalmaination dugo u noć. Obožavatelji širom svijeta pozvani su da prate događaj putem aplikacije za stream uživo Periscope, dok se na društvenim mrežama događaj mogao pratiti s hashtagom #HMBalmaination.

BALMAIN x H&M Launch

BALMAIN X H&M Launch

BALMAIN x H&M Launch

“Večeras se ostvario moj san. Energija i vibra bile su fantastične, a nastup grupe Backstreet Boys samo za Balmain x H&M bio je nevjerojatan. Čast mi je surađivati s H&M-om, a večerašnje pokretanje kolekcije nikad neću zaboraviti”, kaže Olivier Rousteing, Creative Director modne kuće Balmain.

“Pokretanje je bilo pravi odraz kolekcije Balmain x H&M, puno energije, pozitivnosti i glamura. Bio je to doživljaj kakav se javlja jednom u životu i ne možemo dočekati da podijelimo taj osjećaj sa svojim kupcima širom svijeta kad kolekcija napokon dođe u trgovine”, kaže Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor u H&M-u.

 Foto: press

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *