Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Matrix kolekcija boja Graffiti Nation

Colour managed by Idea Digital Imaging Ltd. Job reference 19941.“Rock and roll vizualne umjetnosti… iz Amerike se proširio po čitavom svijetu” -  Roger Gastman, Graffiti Historian

“Graffiti pokret ponosi se nečim što nijedna druga vrsta umjetnosti ne može tvrditi: stvorila su ga i razvila djeca. Odraslima ulaz zabranjen!

- “The History of American Graffiti”

U srcu profesionalnog branda Matrix oduvijek je bila želja za edukacijom, stvaranje zajednice frizera koji žele učiti, surađivati i stvarati. Zajedničkim radom vodećih Matrix frizera diljem svijeta stvaraju se kolekcije boja i novih trendova.

U subotu 08.11. na eventu održanom u hotelu Zira u Beogradu pred više od 270 frizera iz regije predstavljena je nova Matrix kolekcija boja Graffiti Nation u izvedbi Matrix artistic tima Adria i Balkan. Glavna zvijezda eventa bio je internacionalno poznati frizer Metod Tasič, koij se već duži niz godina ističe svojim edukacijama te radom na kolekcijama u časopisima kao što su Coiffure de Paris, Fashion Parade i Hairdressers Journal. Za kompletni make-up eventa zaslužan je Aleksandar Đikić, službeni make-up artist za Maybelline New York Srbija poznat po svom dugogodišnjem radu za međunarodne časopise kao što su Elle, Cosmopolitan i Grazia.

Colour managed by Idea Digital Imaging Ltd. Job reference 19941.Nova Matrix kolekcija boja inspirirana je američkim grafitima – formom umjetnosti koja je započela u Americi te se nakon toga proširila diljem svijeta. Inspirirani ovom umjetnošću Matrix profesionalci pretočili su je na kosu. Kolekcija Graffiti Nation interpretacija je žive umjetničke forme.  Izraz slobode transformiran u umjetnost frizerstva.

Grafiti su izraz slobode koja se mijenja sa svakom bojom i linijom. Matrix udiše život grafitima mijenjajući teksturu kose i tretirajući kosu kao platno na kojem su mogući razni stilovi i oblici. S Matrixom grafiti se ne zaustavljaju na zidovima, nego kroz modu dolaze do svijeta kose.

U ovoj se kolekciji kosa susreće s ikonskom američkom umjetnošću. Ono što karakterizira ovu kolekciju su grafički oblici, 3D koloracija i fluidnost stila.

Grafički oblici frizure

Hrabri rezovi s mekim konturama. Za neočekivan i raznolik, umjetnički rezultat.

3D koloracija

Colour managed by Idea Digital Imaging Ltd. Job reference 19941.3D sjenčanje s hrabrim i prekrasnim prelazima, popunjeni iznenađujućim odabirom boje za novu 3D dimenziju.

Fluidnost stila

Bogata fluidnost unutar strogih granica, suprotnosti koje se susreću. Nikad dosadno, uvijek cool.

KAOS NA ASFALTU

Naizgled kontrolirane teksture pretvaraju se u kaos. Time se stvara osjećaj dinamičnog pokreta. Kao i kod grafita više različitih stilova spojeno je kako bi stvorili jedinstvenu dinamičnost. To je utjecalo na tehniku bojenja i šišanja i rezultiralo frizurom koja se pokreće čak i u stanju mirovanja. Neprekidni pokret boja i tekstura.

UMJETNOST ŠIŠKI

Dramatične šiške od uha do uha. Ovaj oblik zrcali zid na koji umjetnici crtaju svoje grafite te namjerno dopuštaju da boja prekrasno kapa po njemu kako bi se stvorili neočekivani efekti.

AUREOLA IZ CENTRA

Aureola kao centar grafičke frizure.  Inspiracija za ovaj look potječe iz kulture grafita i njenih umjetnika. Kada jedan od umjetnika premine, na njegov uradak nacrta se aureola. Jednostavno, ali upečatljivo. Iz toga smo razloga i vrh naše frizure obojali aureolom.

Evolucija modernih grafita

Colour managed by Idea Digital Imaging Ltd. Job reference 19941.1965-68 – početak grafitta, započelo je u Philadelphiji od strane Cornbreada i Cool Earla koji su htjeli zadiviti djevojke

1969-71  - NYC  postaje središte grafita. Grafiti postaju jedinstveni i stilizirani, i predvodi ih američka mladež Taki183. Budi se interes medija.

1971-75 –  grafiti se razvijaju u prekrasne kaligrafije i murale – predvodnici umjetnici kao što je Crash

1975-79 – Fab 5 Freddy pomaže u uvođenju grafita u subkulturalnu glazbenu scenu koja uključuje rap/hip hop

Rane 1980te – grafiti postaju dio pop kulture. „Rapture“ video grupe Blondie prikazuje Fab5Freddy, bio je to prvi hiphop video na MTV-u

Kasne 1980te – umjetnici kao što su  Jean-Michel Basquiat  i Keith Haring sele grafite s ulice u galerije

1990te – grafiti su sve popularniji i briše se granica između ulice i umjetnosti

2000te+ – grafiti postaju opće prihvaćena forma umjetnosti zahvaljujući američkim umjetnicima kao što je Shepard Fairey.

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *