Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Ženski svijet

slika2Mnoge će reći da to nije istina, ali svaka žena voli biti lijepa i privlačna. Kada započinjemo svoj dan, prvo se odjenemo. Razmišljamo je li naša modna kombinacija prikladna za određeni događaj u tom danu, hoćemo li pretjerati ili ipak savršeno pogoditi. Iako se ne zamaramo modom i hoće li kombinacija biti u trendu, razmišljamo o odjeći koju ćemo taj dan nositi, bez obzira što mislimo da ne pridajemo  važnost istom. Dakle, moda, iako se ne bavimo njome, ona se pozabavi s nama. Pa makar na onoj najpraktičnijoj razini koja nikoga ne mimoilazi.

Ako je muškarcima nogomet najvažnija sporedna stvar na svijetu, ženama je to zasigurno moda! Možda je teško reći sporedna stvar s obzirom što prolazim svaki put kada krenem po dućanima.

Evo što se dogodilo: danas sam ušla u dućan s nakitom. Samo nakit – naušnice, ogrlice, narukvice, prsteni. Potrošila sam sve novce koje sam u tom trenutku imala u novčaniku, bez da sam pomislila imam li još novaca na kartici, kako će se to odraziti na moju financijsku konstrukciju.

Uglavnom, iako na početku presretna, nakon određenog vremenskog odmaka shvatim – ŠTO MI JE TO TREBALO?! Zašto se nisam mogla suzdržati? Nije više stvar novaca, niti koliko je nakit koštao. Stvar je osjećaja totalne odsutnosti razuma te trenutka u kojem ni o čemu ne razmišljamo. Ne razmišljamo NI O ČEMU!

Možemo li se uopće boriti protiv toga? Želja, sreća i adrenalin koji su prisutni u tom trenutku nesavladivi su. Iako svjesni svih posljedica ne odustajemo! Ma zamisli čuda! Ulazak u dućan i susret s vjerojatno nepotrebnom stvari u našem životu dovodi do trenutnog gubitka razuma i jedina misao koja je prisutna jest: ŽELIM TO!

Sad ovako „trijezna“, sjedeći za laptopom razmišljam što nam se dogodi da se ne možemo suzdržati?! Ne znam mogu li u tekstu govoriti da je ovo isključivo ženski fenomen, jer sve je više muškaraca na svijetu koji se vole lijepo obući, koji paze na izgled, gotovo kao i žene.

Također, ne znam mogu li o ovom fenomenu generalno pisati za cijeli ženski rod. Većina žena koje se nalaze u mojoj užoj i široj okolini, odnosno većina koje znam, ima iste probleme. Nekima je to nakit, nekima odjeća, torbice, nekima i kozmetika. Sve smo specifične po onome na što smo slabe.
Čak i ako se u trenutku ushićenosti saberemo, noćima ne spavamo dok ne nabavimo predmet žudnje. Kad ga kupimo, iako možda pogriješimo, sretne smo jer smo nabavile stvar o kojoj danima sanjamo.

Ovo je samo dio ženskog svijeta koji ni mi same ne možemo objasniti. Je li to reakcija s obzirom na naše trenutno stanje? Činimo li ishitrenu kupnju zbog emotivnog stanja ili stvarne želje da kupimo predmet koji želimo?

Slika 1

U nastavku teksta mogu pisati i omniomaniji, odnosno terminu za nekontroliranu kupnju, ali ne želim. Smatram da ovaj dio ženskog svijeta, koji mnogi svrstavaju u kategoriju određenih emotivnih stanja ili uzrokom depresije, jest dio genetskog naslijeđa koji je duboko ukorijenjen a ogleda se u nastojanju žene da bude lijepa. Svojom ljepotom mora očarati sveprisutne i u toj želji nekad pretjera.

Možda će se neke naljutiti i neće shvatiti poantu, ali radije svoju ishitrenu kupnju želim okarakterizirati željom i nastojanjem da budem lijepa, nego  da sam shoppingholičarka ili da sam depresivna! Kada bolje razmislim i proanaliziram, najbolju kupnju obavit ću kada je moje emocionalno stanje u najboljem redu i kada sam zadovoljna sama sa sobom. Iz toga se nameće zaključak da to ne činim kako bi ublažila svoju „depresiju“ ili zaboravila na emocionalnu tugu, već jer sam sretna.

Mnogo puta smo se našle u situacijama kada smo dobile komentar od svojih muškaraca „ma gdje si se ti tako uredila“ ili „za koga se ti toliko sređuješ“?!

U velikom broju slučajeva sređujemo se kako bi njima bile lijepe, međutim, često puta, kad nismo s njima, a to je – kada idemo na posao, kada idemo na kavu s prijateljicama, kada idemo po dućanima (znači nema našeg muškarca a niti jednog drugog na vidiku), sredimo se kako bi same sebi bile lijepe.

To je isto jedan zanimljiv dio ženskog svijeta kojeg nismo svjesne, a koji je apolutno nepoznat i nejasan muškom rodu.

Danas mediji i svi ostali koji se bave „ženskim svijetom“ govore o ishitrenoj kupnji, gomilanju nepotrebne odjeće i grčevitom nastojanju da se bude lijep, te takvo ponašanje žele objasniti poremećajem ili pretjerivanjem u nastojanju da budu lijepe. O tim fenomenima ne treba možda govoriti kao poremećajima u ponašanju, ali o jednom društvenom problemu, DA.

Živimo u društvu u kojem se preko noći mijenjaju i nameću trendovi. Teško je ići ukorak s vremenom, čak se i žena kojoj je suštinska potreba da bude lijepa, da se svidi sebi i svima drugima, često izgubi u gomili kupljenih stvari. Ormari su nam pretrpani, možda ne zbog nekontrolirane kupnje kao takve, već potrebe žene da bude u trendu i moderna.

Ženski svijet vrlo je kompleksna stvar. S novim vremenom, žena je postala i žena i majka i kraljica. Stih te poznate pjesme vrlo jasno opisuje ženu današnjeg vremena. Pred nama je da budemo i žene i majke, a uz to i konstantno lijepe.

Od svih tih uloga koje su nam dane, žena je izgubila vrijeme u kojem može biti kreativna. Zavirite u svoj ormar i shvatit će te da se u njemu nalazi odličnih komada. Probudite svoj kreativni kutak i budite svoje.

Ženski svijet danas je svačiji osim od nas žena! Budite svoje i nemoj te pokleknuti svakom trendu, jer:

iako vjerujemo kako će neki komad odjeće naglasiti našu ljepotu i da će nam taj trenutak donijeti sreću, zapravo je proces obrnut. Sretnoj ženi sve lijepo stoji.

Jedan mali savjet: ako u izlogu vidite nekakav savršen primjerak nečega što želite, a od cijene vam se odmah zavrti u glavi, vjerujte prvom instinktu i odšetajte dalje. Jer nakom što ga isprobate imat će vas u rukama, odnosno, već ćete ga nositi u vrećici.

Eva Perica

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *