Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Predstavljamo: Andreja Horvatić

Image consulting – mudra odluka!!

O image-u, o konzultacijama na temu image-a ste u posljednjih par godina mogli nešto čuti, nešto pročitati u nekim magazinima, a puno više na portalima, no još uvijek vam se sve čini maglovito. Za vas smo porazgovarali sa Andrejom Horvatić, specijalisticom za image consulting iz Zagreba.
Katarina: Do nedavno nismo niti znali za image consulting, ili možda i jesmo, ali ne znajući da se tako zove, možete li nam pojasniti o čemu je riječ? Što je to image? Što je image consulting? Što vi zapravo radite?
Andreja Horvatić: To mi je uvijek teško pitanje, jer je odgovor jako kompleksan, i opsežan. Image je tuđica koja se uvriježila u našem jeziku, ali image je ono što vidimo… On čini više od 90% neverbalne komunikacije u prvih nekoliko minuta. Image je slika koja je preduvjet dobre i uspješne neverbalne komunikacije.. jer dobar image je naša vizit karta! Svatko od nas je neka slika koja se sastoji od boje i oblika. Postoji priznata i verificirana metoda koja se bavi ‘usklađivanjem’ te slike. To je image consulting. To su osobne konzultacije koje služe da bi se vaš image učinio najboljim mogućim…ali u skladu s vašom osobom, dakle, poštujući ono što ste vi, sve zadane elemente…Eto, upravo to je posao koji radim.
Katarina: Kako to mislite da bi se ‘image učinio najboljim mogućim u skladu sa vlastitom osobom’?
Andreja: Dakle, treba pronaći sve najbolje i ono drugo, dakle, manje dobro, ili ono što treba sakriti, i uz pomoć savjeta preusmjeriti oči promatrača, te i učiniti da svi vide samo ono što ste željele pokazati…Treba se oslanjati na naše izvrsnosti i uvijek ih staviti u prvi plan..
Katarina: Ali kako to u stvarnosti izgleda?
Andreja: Prošle jeseni sam u kampanji s DM-om ‘Lijepa, ako to želim’ krenula s jednostvanijim načinom približavanja ove teme. Osmislila sam i oživjeli smo, DM i Profashion, zanimljivu web aplikaciju kojoj je bila svrha otkriti vlastite boje. Mislim da smo postigli ogroman uspjeh jer je posjećenost stranice i aplikacije bila iznimno velika, nekih 60tak tisuća uniqa i pedesetak tisuća podijeljenih Savjetnika za odabir make upa koji je bili nadopuna aplikacije. Ove godine smo kroz kampanju otišli čak korak dalje, no ponovno savjetujući make up prema prirodnim koloritima. I to konkretno od boje do proizvoda.
Katarina: A onda što se događa na konzultacijama?
Andreja: Na konzultacijama prvo se obavi analiza osobe, u živo. Web je web,a u živo je preciznije, ili provjera. Osobni image consulting  je usluga koja se radi konkretno i ne vrijedi općenito. Dakle, po analizi, znamo koji je tip, tamna ili svijetla, odnosno da li je po kromatskoj vrijednosti boje, topla ili hladna…i tada idemo u određivanje prijateljskih i posve osobnih boja za tu konkretnu osobu. To nije ‘odokativna’ analiza. Ni nakon tri godine iskustva ja se na usuđujem procijeniti osobu bez ogledala, i mojih tkanina na osnovu kojih svako lice reagira na nepogrešiv način.
Katarina: Kako to radite?
Andreja: Postoji paleta boja, tkanina koji se prislanjaju uz lice klijenice ili klijenta…i budući da svako lice ima svoj prirodni kolorit koji čine boja kose, očiju, tena i obrva; reflektira ili pokazuje drugačiji izraz u blizinii tkanina koje prislanjamo uz lice….Drugim riječima, nema mjesta, mojim ili klijentovim osobnim ukusima, nema sviđanja ili ne sviđanja, jer lice samo pokazuje ili pojačane podočnjake ili ih uklanja, ili se lice proširi, odnosno suzuje, uz neku boju imamo duplu bradu, dok uz neku drugu ona nestaje…i tako dalje. Zanimljiva je razlika između nekoliko ‘bijelih’ tonova, ili razlika od tamno sive do crne, jer rijetki su ljudi koji ‘smiju’ nositi crno, a da ne izgledaju umorno, iscrpljeno ili čak znatno starije…
Katarina: Što kad znamo koje su nam boje sklone ili prijateljske?
Andreja: Kad jednom doživite kako neke boje, točnije neke nijanse, mijenjaju vaš izgled, više nije svejedno koje boje nosite, ako vam neke čine štetu, druge vam na očigled skidaju godine, i izgledate mlađe, vitkije, odmornije, sviježije i uklanjaju sitne nepravilnosti na vašem licu.
Katarina: Kako ste se odlučili baš za image consulting?
Andreja: Nakon godina listanja modnih magazina, proučavajući modne fotografije i rada u oglašavanju vjerujem da sam pohvatala osnove psihologije kabine za presvlačenje ili čak vlastitog ogledala u blizini garderobnog ormara. Ne postoji ni jedna živuća žena, slavna ili ne, koja ne pridaje važnosti svome odrazu u ogledalu..i onome što na istom nedostaje. Kult tijela je danas ponovno uzdignut i predstavlja nam kao doseg vrlo vitku mladu i visoku djevojku savršenog tijela. Ženama u četrdesetim ili pedesetim godinama to je na žalost potpuno nedostižan cilj. Čak se i Sheron Stone, Demi Moore ili Madonna teško nose s tim… usprkos što imaju na dnevnom raspolagnju apsolutnu pomoć vlastitog nutricioniste koji ih raznim režimima prehrane zapravo izgladnjuju ili ih privatni trener totalno iscrpljuje vježbanjem do iznemoglosti, a tu je i čitava vojska frizera, kozmetičara, make up artista i stilista.
Katarina: No, što kad ne živimo u Hollywoodu i ne želimo režim prehrane ili cjelodnevnu glad? I kad ne želimo provesti cijelo popodne u teretani, a o estetskoj korekciji još ne razmišljamo. Dakle, kako svemu doskočiti, i kao stvoriti iluziju koja vraća pouzdanje i samosvijest koja je počela blijediti jer kult tijela je sveprisutan?
Andreja: Image consulting otvara mogućnosti optičkih varki na koje se uvijek možemo osloniti..jer postoji nebrojeno mnogo pametnih i prirodnih rješenja koje će istvremeno dizati i vaše samopouzdanje tako i vaše grudi…Krenimo od odgovarajućeg grudnjaka koji može gotovo trenutno ukloniti nekoliko godina i kila sa ženina tijela. Pravilan kroj sakoa, ili haljine samo je nastavak čarolije, duljina i širina suknje, njen kroj i boja mogu učiti čudo. O hlačama ste čuli, ali blejzer ili tanka vestica koja će sve zajedno oblikovati na čudesno jednostvan i moderan način.
Katarina: I još nam samo recite kako i gdje?
Andreja: Konzultacije se rade jednom, maksimalno dva puta u životu, ali uz veliki razmak u godinama. Iako se radi jednom – konzultacije vrijede, većinom, do kraja života, uz određene korekcije. Sam konzalting traje oko 3 sata i sastoji se od analize boja do određivanja prijateljskih boja, te make up-a uz tu prijateljsku paletu, te konačno analiza forme i consulting na tu temu. A sve detalje naći ćete na www.profashion.hr.
Katarina: Postoji li neka mogućnost slične ili iste usluge i izvan Zagreba?
Andreja: Iskreno se nadam, vrlo skoro. Eto, neke su ženske glave dokučile da je to usluga koja mora biti sveprisutna, pa spremamo strategiju nastupa, a do tada,  još uvijek samo u Zagrebu.
Katarina: Puno vam hvala i iskreno, jedva čekam vlastiti image consulting.
Andreja: S razlogom! Image consulting je odabir mogućnosti kako bi stvorili iluziju koja odgovara vašem tijelu i načinu života. Image consulting je mudra odluka!!

Katarina Kovačević

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *