Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Neobično rješavanje trbuščića prije uskršnjih kolača

dvanaest_koraka_za_dobru_linijuI službeno ulazimo u sezonu blagdana, a da bi Vam olakšali grižnju savjesti oko eventualnog debljanja preko Uskrsa, donosimo Vam dijelove knjige poznate autorice Erin Palinski, pod imenom „ Dijeta za trbuščić – za neznalice “. Ona piše o trikovima za lakše mršavljenje te iznosi svoj 14 dnevni plan.

1.  Začinite hranu!

Začini poput crvene paprike podižu vam metabolizam, pomažući Vam da pritom mršavite. Studiji na životinjama pokazuju da kapsaicin može sniziti otpornost inzulina, čime se postiže bolja kontrola šećera u krvi.

Zasladite hranu cimetom. Istraživanja pokazuju da je u cimetu aktivan sastojak MHCP koji razgrađuje salo i čini stanice otvorenijima za prihvaćanje inzulina. Jednom kad stanice prime inzulin, on donosi šećer kao energiju i održava nizak tlak. Velike doze inzulina, odnosno šećera, potiču organizam da radi naslage, posebice u prednjem dijelu trbuha. Dakle, korištenjem cimeta smanjujemo taloženje masti i kontoriramo inzulin u krvi. Mali savjet – probajte posipati cimet na sve, od žitarica do jabuka, pa čak i kokica!

2. Jedite masno da biste smršavili

Oboje mononezasićenih masti i omega-3 masne kiseline pokazale su se moćnim boricma protiv sala. Oboje  pomažu u borbi protiv upale, što može biti štetno za vaše cjelokupno zdravlje i potaknuti vaše tijelo da pohrani više  masnoće. Smanjenjem  kronične upale u vašem tijelu, te masnoće mogu pomoći smanjiti unutarnje stresore koji se mogu nataložiti na kile.

 

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *