Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Marko Šimunović (Hair Studio Polypus): S klijentima razvijam dugoročan i kvalitetan odnos!

97Čast nam je i zadovoljstvo predstaviti vam Marka Šimunovića, velikog kreativca i vlasnika frizerskog salona Polypus! Polypus je otvoren 19. studenog 2012. godine, nakon jednomjesečne borbe s hrvatskom birokracijom. Otvaranje vlastitog salona bila je dugogodišnja želja Marka Šimunovića jer, kako sam kaže, “svaki salon ima neka svoja pravila, način i stil rada koji se ne poklapa uvijek sa onim što vi želite raditi i ne podržavaju baš svi novitete koje želite uvesti ili isprobati”. Marko se frizerstvom bavi oko deset godina i došao je do točke kada želi donositi neke bitne odluke o daljnjem tijeku svog rada, sam odlučivati o stilu i načinu oblikovanja kose i prezentiranju tog rada kroz kolekcije frizura. Nije želio da mu posao bude rutina već da sa svakom novom kolekcijom frizura može dati mašti na volju, pokazati koliko frizerstvo može biti kreativno. Marko je želio imati potpunu slobodu u radu pa je zato otvorio svoj salon.

Frizerski je posao Marka Šimunovića zainteresirao kada je jednom davno došao na šišanje u frizerski salon u Slavonskom brodu gdje ga je očarao način na koji je čovjek oblikovao kosu i sama kreativnost rada. Marko je završio frizersku školu, počeo raditi u tom salonu i krenuo na daljnja usavršavanja. Bilo je tu i raznih natjecanja na državnoj razini na kojima je osvojio i neke nagrade. Marko se i dalje trudi ostati u toku sa svjetskim trendovima, ali ima i vlastiti stil rada koji neprestano razvija. Nastavlja ići na edukacije kad god je u mogućnosti te se nada da će i u budućnosti naučiti mnogo novih stvari i još više usavršiti tehnike rada.

FIN-IRENA-2S-2U Slavonskom Brodu Marko je radio sedam godina, a tada se odlučio preseliti u Zagreb koji je veća sredina, s više ljudi i više mogućnosti za radom u njegovom osebujnom stilu. Radio je u salonima poput ZGAT-a, Frizeraja i Mile, koji dosta drže do umjetničke strane ovog posla, preciznosti i kreativnosti izražavanja kroz kosu kao živi organizam koji se oblikuje. U Zagrebu je upoznao i svoju djevojku Irenu, vlasnicu Octopus piercing studija pa se nakon nekoliko mjeseci veze rodila i zamisao o spojenim salonima. Njen piercing studio bio je dovoljno velik da mogu raditi u istom prostoru pa su krenuli u preuređivanje. Sada su to dva salona u jednom prostoru koji se nalaze u samom centru Zagreba, u Gundulićevoj 37/1.

Markove tehnike rada zasnivaju se uglavnom na geometrijskim oblicima i minimalizmu. Danas ljudi više ne idu u salone po minival i pletenice, većina ih želi imati neobičnu, posebnu, ali nosivu frizuru… Nešto što će ih izdvajati od kolega na poslu, ali u isto vrijeme biti prihvatljivo u poslovnom svijetu. Veliku pozornost Marko pridaje detaljima koji se koriste kako bi se dodatno istaknula određena frizura -  sam način šišanja ili bojanja kose.

Svi preparati koje Marko Šimunović koristi u svojem salonu su proizvodi svjetski poznate marke Wella, branda koji postoji još od 1920-ih. Svojim klijentima želi pružiti stvarno kvalitetnu uslugu i individualan pristup, jer to je ono zbog čega će se oni vraćati.

“Mnogi poduzetnici u različitim branšama imaju poslovnu politiku da klijenta oderu do gole kože čim uđe u salon ili dućan, ne razmišljajući pri tome da im se nezadovoljna mušterija neće više vratiti. Ja želim sa svojim klijentima razviti dugoročan, kvalitetan odnos koji se temelji na povjerenju i iskrenosti. Nekad ću radije odbiti napraviti im od kose nešto što su zamislili a za što vidim da neće dobro završiti, nego da im uzmem novac, a da dobiju rezultat koji je približan onome što su htjeli i još im pri tom uništim kosu. Prosječan čovjek koji dolazi u frizerski studio ne mora znati ništa o tehnikama bojanja, o samom šišanju ni o puno drugih stvari koje su u našem poslu bitne. On vidi na slici frizuru i boju koja mu se sviđa, i on želi baš to na svojoj glavi”, napominje Marko.

FIN-mia3Ukoliko Marko procijeni da je frizura teško ili nimalo izvediva bez većih oštećenja tjemena ili same vlasi, kroz razgovor će pokušati čovjeku objasniti zbog čega je to tako i dati mu neke prijedloge koje on može ili ne mora prihvatiti. Cilj mu je da klijenti iz salona izađu zadovoljni i sretni zbog nove frizure, ali i da je on zadovoljan svojim radom. U nekim situacijama čak i neće pristati na kompromise jer ne želi raditi loše nego biti na razini koju je postigao dugogodišnjim radom.

“Prije dolaska na frizuru potrebno se naručiti telefonski, preko e-maila, Facebooka ili osobno u salonu. Nisam kao neki frizeri, neću vas ošišati u 20 minuta i poslati van s dlakama koje strše na sve strane ili s crno obojanim čelom i ušima. Minimalni termin za muško šišanje je od pola sata do sat vremena, a za žensko od sat vremena na više, ovisno o samoj kosi i željenoj frizuri. Naravno, to se ponekad malo odulji jer se zapričam s klijentom ili jednostavno vrijeme ode na dogovor oko toga što ćemo konkretno napraviti od kose”, priča nam Marko.

Krajem 2012. Marko je napravio svoju prvu kolekciju frizura pod nazivom Dark minimal koju možete pogledati na Facebook stranici  Polypus hair studija. Sada je u pripremi nova kolekcija koju će Marko predstaviti na Danima ljepote na Zagrebačkom velesajmu koji traju od 1. do 3. ožujka. Bit će to polusatna prezentacija u kojoj će posjetiteljima ukratko demonstrirati što i na koji način je bilo rađeno na frizurama iz kolekcije. Modeli će nositi odjeću zagrebačke dizajnerice Martine Sporiš pa će to biti i mini modna revija.

“Ne želim vam previše otkrivati u vezi nove kolekcije, morat ćete doći na Velesajam i sami pogledati”, ostao je tajnovit Marko Šimunović.

Razgovarala i pripremila: Suzana Svečnjak Romanić

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *