Pretraži Glamour.hr

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS

Ljubiteljice cipela pohrlile u zagrebačku Namu po svoje nove Höglice!

OLYMPUS DIGITAL CAMERASinonim zagrebačke trgovine, robna kuća Nama na Trgu, jučer je bila domaćin prekrasnom modnom eventu u čijem je fokusu bio popularni austrijski modni brend Högl. Duga tradicija Name i 85 godina duga tradicija proizvodnje Högl cipela (koji je od malene  Austrijske obiteljske tvrtke postala vodeći brend u modnom svijetu, prisutan u 40 zemalja diljem svijeta) savršeno su se povezali predstavljajući brojnim damama aktualnu modnu kolekciju za sezonu jesen/zima 2021/2022. Među okupljenim urbanim i poslovnim ženama, bila su prisutna i neka poznata imena- tv lice Uršula Tolj, glumica Mirna Medaković, pjevačica Antonella Malis, dizajnerica nakita Ivančica Pahor. Kroz modni program okupljene je vodila modna savjetnica Alma Premerl Zoko. 
 
-Högl je hrvatskom tržištu prisutan već gotovo 20 godina i prvi koraci u osvajanju ovog btržišta su započeli upravo,

u našoj zagrebačkoj Nami. Uspješno trajemo zajedno i vjerujem da ćemo tako i nastaviti dalje- rekla je na početku eventa Brankica Filipaj Mišić, izvršna direktorica komercijale i marketinga  i pozvala sve prisutne da u novoj Högl kolekciji do kraja mjeseca listopada uživaju uz popust od 20% na sve modele iz nove kolekcije. 

 
Nakon što je sve okupljene svojim glasom, ali i pričom o tome koliko voli  Högl oduševila Antonella Malis, Alma je dala riječ regionalnoj  menadžerici za brend Högl Danieli Živković koja je rekla: 
 

” Moram spomenuti da smo i na tržištima regije prisutni, u Sloveniji gotovo jednako dugo kao u Hrvatskoj, i to kod vrlo značajnih i velikih kupaca poput Galerije Emporium, Modiane i drugih, u BiH skoro jedno desetljeće gdje zajedno s partnerom imamo čak pet Shop in Shop-a (koncept dućana u dućanu), zatim u Crnoj Gori, kao i drugim tržištima regije. Stalno rastemo i osvajamo nove kupce i nova tržišta, jer jednostavno dame u regiji jako vole Högl obuću. Sve uspjehe koje ostvarujemo s Högl obućom, moguće je ostvariti uz kvalitetan tim i podršku i naše sjajne dizajnere koji nas svaku sezonu iznenade novim kolekcijama koje prate aktualne trendove- zaključila je Daniela.

 
A koji su Högl trendovi za ovu sezonu? 
 
Ova sezona je odgovor na novi način života te ju karakterizira jednostavnost linija koja se spaja sa željom za slobodom i prirodom, istovremeno naglašavajući žensku snagu.
Bezvremenski casual chic omogućava da se većina modela može nositi duže vrijeme, u svakodnevnom životu, i da se može kombinirati s različitim stilovima što je povezano s većom osviještenosti o ležernosti i jednostavnosti. Kolekcija je podijeljena na dio Essentials (tradicija i vintage u kombinaciji s modernošću) Weekend (karakterizira casual look, prate ga debeli, gumeni, lagani potplati koji pružaju izuzetnu udobnost) i modno orijentirani Capsule (ženstvena ekstravagancija viktorijanskog stila). 
 
Prije završnog songa Antonelle Malis, a prije početka šopingiranja uz slatke zalogaje s potpisom Holly Donut, pjenušac Lectus i Jana vodu (za koju se pobrinuo Velpro), održana je i zabavna modna tombola u kojoj su posjetiteljice dobile Franck kavicu,Jadran čarape, make uz te dvije glavne nagrade- Högl cipele po izboru! 

 

Foto: Nikola Zoko

Dodaj komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *